۱۳۸۸ شهریور ۲۱, شنبه

آتش بدون دود 3


تمام صحرا گورستان برادرهاي من است، بويان‌ميش!
تمام دشت، سرخ از خون برادرهاي من است، بويان‌ميش!
و من، همچنان، چشم به راهِ برادرهايم مانده‌ام، بويان‌ميش!
و من هنوز درخت كينه را با اشكم آب مي‌دهم، بويان‌ميش!

***************************************

تو مي‌گويي: «صحرا يك مادر بيشتر ندارد»، بويان‌ميش!
تو مي‌گويي: «برادرها، برادرها را كشته‌اند»، بويان‌ميش!
من مي‌گويم: برادرهاي قاتلِ برادرها را اگر ببخشم، بويان‌ميش!
فردا غريبه‌هاي قاتل را هم خواهم بخشيد، بويان‌ميش!

***************************************

اگر پايم به ساحل درياي آرزو نرسيد، آق‌اويلر!
اگر دستم به كشندگان عموهايت نرسيد، آق‌اويلر!
وصيتم اين است: ساحل را به خانه‌ي آخرتم بياور، آق‌اويلر!
وصيتم اين است: نگاه منتظرم را نااميد مكن، آق‌اويلر!

آتش، بدون دود
نادر ابراهيمي
ج 1 ص 124 - انتشارات روزبهان



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر